- BACK OFFICE / Kompletan uvid u vaše poslovanje
Garson Backoffice je moćan alat za vođenje i kontrolu poslovanja u ugostiteljstvu i izdvaja Garson u odnosu na sve ostale softvere slične namjene na tržištu.
Iako možete da se odlučite za korišćenje jednostavnog POS sistema ili fiskalne kase, za ispravno i pouzdano vođenje restorana ili kluba potreban vam je sistem kojim do detalja možete administrirati i prilagoditi svom poslovanju.
Kroz višegodišnji razvoj i saradnju sa veliki brojem ugostiteljskih objekata Garson Backoffice aplikacija se razvila u sistem koji može da odgovori i na najsloženije korisničke zahtjeve.
U zavisnosti od složenosti poslovanja i potrebnih funkcionalnosti Garson Backoffice se može poručiti u više verzija.
Funkcionalnosti
– KONFIGURISANJE SISTEMA ZA POJEDINAČNE OBJEKTE ILI ZA VIŠE OBJEKATA U OKVIRU ISTOG PREDUZEĆA
– PODEŠAVANJE PROIZVODA, USLUGA, CJENOVNIKA, NORMATIVA, MODIFIKATORA, DODATNIH OPISA I OSTALIH OSOBINA ARTIKALA
– KREIRANJE I PODEŠAVANJE LOYALTY PROGRAMA
– ANALIZA PRODAJE PO NAJRAZLIČITIJIM PARAMETRIMA
– MOĆNO I FLEKSIBILNO MAGACINSKO POSLOVANJE
– PODACI O FINANSIJAMA I IZVJEŠTAJI ZA VLASNIKE I MENADŽERE
– SIGURNOST PRISTUPA OPCIJAMA I PODACIMA
– ODVOJENOST OD KASA. GARSON BACKOFFICE MOŽETE PONIJETI SA SOBOM ILI HOSTOVATI NA SERVERU KOJI SE NE NALAZI U UGOSTITELJSKOM OBJEKTU
Proizvoljne konfiguracije sistema
Softver omogućava detaljna podešavanja u zavisnosti od broja prodajnih mjesta, radnih stanica, magacina, mjesta pripreme artikala i ostalih parametara. Zbog toga, Garson zadovoljava potrebe različitih vrsta ugostiteljskih objekata bez obzira da li su u pitanju pojedinačni objekti ili više objekata u okviru istog preduzeća.
Osim prodajne konfiguracije postoji i niz drugih podešavanja: izgled samog lokala, broj i raspored stolova, raspored artikla na kasi, broj i konfiguracija štampača, forma memoranduma i izgled samih dokumenata koji se štampaju (računi, porudžbine, nalozi i slično).
Konfiguracija kase
Za svako prodajno mjesto se može definisati posebna konfiguracija artikala tako da grupe i pojedinačni artikli koji će se pojavljivati na ekranu za porudžbine odgovaraju potrebama tog prodajnog mesta.
Reoni
Na osnovu vašeg plana/skice ili kroz snimanje objekta kreiramo za naše korisnike slike reona koji će se koristiti za prikaz rasporeda stolova na prodajnim mjestima.
Podešavanja proizvoda i usluga
Evidencija artikla može da se, ukoliko je potrebno, precizira do najfinijih detalja.
Da li se artikal prodaje komadno ili litarski? Da li se hrana priprema u objektu ili ne? Da li se priprema na istom mjestu gdje je i magacin sa sastojcima? Da li su za pripremu potrebne minimalne zalihe? Na koliko mjesta se prodaje artikal sa jednog magacina? Da li je artikal još uvijek u ponudi? Da li postoje normativi? Da li se može prodavati dio artikla? Kako se formira i ažurira cijena proizvoda? Da li se prodaju i neke usluge/resurse (iznajmljivanje lokala, organizacija događaja)?
Kad budete razmišljali o onome šta se prodaje u vašem objektu – sigurno ćete postaviti sebi slična pitanja.
U Garsonu sve ovo, ali i druge osobine kojih se niste sad sjetili, možete podestiti prilikom unosa i evidencije artikala.
Modifikatori – Nisu sve kafe iste
Modifikatori su dodatni opisi sličnih proizvoda odnosno uputstva šankerima i kuvarima na koji način da pripreme artikal. Na primjer:
kafa duža ili kraća, sa šlagom ili mlijekom, sa više, manje ili bez šećera
biftek sirov, srednje ili dobro pečen
voda hladna ili ne, sa ledom ili limunom
palačinka/sladoled sa prelivom od čokolade ili jagode
pizza sa blagim ili ljutim kečapom, sa origanom ili bez
i bilo šta drugo što vam inače zadaje muke kod sličnih porudžbina
Sada, ove osobine vaših artikala možete lako definisati i omogućiti konobarima brz i lak unos sličnih artikala.
Modifikator može i ne mora imati normativ, može biti obavezan ili proizvoljan, višestruki ili isključiv.
Korišćenjem modifikatora se smanjuje broj artikala na kasi uz ažurno stanje na zalihama, a smanjuje se broj pogrešnih i vraćenih porudžbina.
Magacini i stanje na zalihama
Ažurno stanje
Sa Garsonom upravljate neograničenim brojem različitih magacina. Možete imati posebne magacine za svaki šank, kuhinju, ali i specifične magacine kao što je prodaja sladoleda, franšiznog peciva ili neke druge robe.
Povezanost magacina i prodajnih mjesta omogućava da podaci o stanju zaliha budu uvijek ažurni pogotovo u slučajevima gdje se artikli pripremaju i imaju svoje sastojke i normative.
Zbog preciznog praćenja zaliha i evidencije svih aktivnosti, u svakom trenutku postoji mogućnost pregleda stanja i prometa na jednom ili svim magacinima zajedno.
Magacinska dokumentacija
Sve aktivnosti su usklađene sa knjigovodstvenim pravilima i prilikom aktivnosti nad magacinima i artiklima kreiraju se potrebni dokumenti i izvještaji.
prijemnice / rashodi / utrošci / korekcije utroška / kalkulacije / popisana stanja / otpremni listovi / interne otpremnice / povratnice dobavljaču / predajnice / radni nalozi / početna stanja / dnevne prodaje / knjiženja / …
Finansije
Analiza prodaje
– Koji proizvodi se najčešće naručuju, a na kojima najviše zarađujete?
– U kom delu dana je najveći promet?
– Koji zaposleni imaju najbolji učinak, a koji najviše griješe?
– Koja grupa artikala donosi najveće prihode?
– Koliki je prosječan promet po gostu, a koliko se gost prosječno zadržava u lokalu?
– Koji stolovi ostvaruju najveći promet?
Ovo su samo neka od pitanja na koje novi Garson ima odgovore.
Izvještaji
Izvještaji daju precizan uvid u finansijsko poslovanje objekata i njihovom analizom uočavaju se trendovi koji dalje omogućavaju unapređenje i optimizaciju poslovnih procesa i ponuda.
Osim podataka vezanih za nabavku materijala u Garsonu možete evidentirati i različite vrste ostalih troškova, a imate i mogućnost da precizno vezujete uplate i isplate za vaše račune. Uz ovakvu evidenciju možete dobiti kvalitetne izveštaje koji će ukrstiti prihode i rashode u objektu.
Garson 6 dolazi sa novim izvještajima za sumarne preglede i analizu različitih parametara poslovanja, pažljivo osmišljenim za vlasnike i menadžere. Osim u Backoffice aplikaciji, ovi izvještaji su dostupni i u Android aplikaciji Garson Analytics.
Svi izvještaji se mogu izvesti u Excel ili ih mogu preuzeti druge aplikacije i programi u sistemu.
Sigurnost i kontrolisan pristup podacima
Sigurnost podataka obezbjeđuje se ograničavanjem pristupa pojedinačnim opcijama i informacijama određenim zaposlenima. Podešavanjem sistema privilegija možete uspostaviti kontrolu nad svojim podacima tako da je u potpunosti smanjena mogućnost propusta i zloupotrebe.
Posebna odlika Garson-a je što se ova podešavanja mogu uraditi na nivou pojedinačne stavke. Zbog ovoga, čim se pojavi potreba, određene opcije se lako mogu odobriti/onemogućiti pojedinačnom korisnicima ili nekoj grupi zaposlenih.
Osim kontrole pristupa u Garsonu postoji i precizno praćenje važnih događaja, urađenih aktivnosti i izmjena podataka.
Uz pomoć ovih mehanizama lako se uklanjaju eventualne greške i rješavaju sporne situacije (Ko je stornirao ovaj račun? / Ko je zatvorio radni dan? /…)
Rad sa komitentima
Garson omogućava i praćenje rada sa saradnicima bilo da se radi o kupcima ili dobavljačima.
Mogu se evidentirati: fakture, dugovanja i potraživanja, ulazni i izlazni računi.
Posebno se izdvajaju opcije za evidenciju zaposlenih kod saradnika ukoliko im je omogućeno korišćenje pogodnosti kod vas. Na primer, u slučajevima kad zaposleni iz neke firme poručuju ručak kod vas po posebnim uslovima. Tada se za njih kreiraju posebne kartice, a računi se izdaju pojedinačno ili sumarno na kraju utvrđenog perioda.
Dostupan bilo gdje
Garson Backoffice funkcioniše kao samostalna aplikacija u odnosu na Garson POS. To znači da se može instalirati na mjestu koje vama najviše odgovara: računar u kancelariji u istom lokalu, laptop vlasnika ili menadžera, kompanijski server u centrali ili server kod nekog od internet provajdera.
Jedan dio poslovanja možete pregledati i na svom telefonu. Pogledajte kako možete koristiti Garson za mobilne uređaje: Garson Mobile Suite